![Ekonomi- och upphandlingsexpert - Kauniaisten kaupunki](/site/assets/files/1695767/611190-rekryse-logo-1719793307.800x0.jpg)
Vi söker en EKONOMI- OCH UPPHANDLINGSEXPERT till en ordinarie anställning
Uppgiften som ekonomi- och upphandlingsexpert är ny inom staden. Centrala uppgifter inom ekonomiförvaltningen är att upprätta, koordinera och utveckla budgeten, bokslutet och delårsrapporterna. Uppgiften omfattar ekonomisk rapportering och bokföring i samarbete med redovisningsplaneraren.
I fråga om upphandling har ekonomi- och upphandlingsexperten till uppgift att koordinera, utveckla och konkurrensutsätta stadens anskaffningar. I uppgifterna ingår dessutom beredning och uppföljning av beslut och avtal i upphandlingsfrågor samt uppgifter som hänför sig till samordnad upphandling. I arbetet ingår handledning och utbildning av personalen.
Inom Grankulla stads ekonomitjänster arbetar fyra experter i ekonomiförvaltning. Stadsjuristen är en närstående samarbetspartner i upphandlingsärenden.
Behörighetskraven för uppgiften är en lämplig högskoleexamen samt nöjaktiga muntliga och skriftliga kunskaper i båda inhemska språken.
Vi förväntar oss att du har erfarenhet av motsvarande uppgifter, att du är it-kunnig samt har förmåga att arbeta självständigt och kommunicera väl med samarbetspartner. Vi utgår också ifrån att du är stresstålig och särskilt att du har en positiv attityd och stark utvecklingsinriktad inställning.
Vi är en hybridarbetsplats där de anställda ska arbeta på kontoret minst två dagar i veckan.
Uppgiften är en tillsvidareanställning som vi tillsätter den 1.9.2024 eller enligt överenskommelse. På befattningen tillämpas en prövotid på sex (6) månader. Anställningsvillkoren bestäms enligt det allmänna kommunala tjänste- och arbetskollektivavtalet. Den uppgiftsbaserade lönen är: 3 250 euro/månad + erfarenhetstillägg i enlighet med AKTA (3 % eller 8 %).
Lämna in din ansökan inklusive bilagor senast 2.7.2024 via Kuntarekry.fi. Vi håller de första intervjuerna på distans i augusti under veckorna 32 och 33.
Läs mer
-
Ytterligare information
- https://www.kuntarekry.fi/se/jobbar/ekonomi-och-upphandlingsexpert-611190/
- Grankulla stad, Yleishallinto
- HeltidsarbeteJobbFast anställningArbetsavtalsförhållande
- 611190
- 1.9.2024
- 3 250 euro/månad + erfarenhetstillägg i enlighet med AKTA (3 % eller 8 %).
- 19.6.2024 11:58 - 3.7.2024 23:59
- Administration och kontorsarbeteEkonomiförvaltningNylandGrankullaUpphandlingKommun
Mer information får du av
- ekonomidirektör Mikael Boström vecka 25, fornamn.efternamn@grankulla.fi tfn 050 377 12 28 och
- förvaltningsdirektör Hanna Ormio, fornamn.efternamn@grankulla.fi och per telefon på eftermiddagen 24.6 och 26.6-28.6 tfn 040 637 36 83
Grankulla är en aktiv, tvåspråkig och levnadsglad stad med cirka 10 000 invånare. Här är avstånden korta och gemenskapen stark – därför kallar många invånare sin hemstad för byn. Enligt undersökningar bor Finlands nöjdaste invånare i Grankulla. I vår villastad är naturen alltid nära och vi främjar ekologiskt hållbar utveckling i all vår verksamhet.
Staden har cirka 650 anställda och vi önskar att du blir en del av vår arbetsgemenskap. Grankulla stad är en flexibel arbetsplats som uppmuntrar till att vidareutveckla sig själv och till att prova, utvärdera och lära sig nya saker. Tillsammans garanterar vi högklassiga tjänster inom staden och ett utvecklingsinriktat arbetsklimat. Som arbetsgivare stöder staden distansarbete i alla uppgifter där det är möjligt.
Staden erbjuder dig mångsidiga personalförmåner, såsom
- Epassi-förmåner: personalbiljettförmån, kultur-, motions- och välmåendeförmån, 260 euro/år
- tillgång till Grankulla simhall, angiven träning i grupp och andra laggrenar avgiftsfritt.
- förmåner som flera företag erbjuder personalen i Grankulla stad.
Grankulla är en rökfri arbetsplats. Grankulla stad stöder som arbetsgivare jämställdhet och likabehandling.
Plats
Grankullavägen 10
02700 Kauniainen
![Grankulla stad - Savuton työpaikka](/dist/assets/images/tobacco-free.png)