Haemme hankinta-asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen. Tule tekemään vaikuttavia hankintoja Keravan kaupungille!
Keravan kaupungin hankintapalvelut vastaavat kaupungin keskitettyjen hankintojen järjestämisestä. Tiimissäsi työskentelee lisäksesi kaksi hankinta-asiantuntijaa sekä hankintapäällikkö. Työyhteisömme ilmapiiri on kannustava ja avoin - yhteistyö sujuu mutkattomasti, ja kollegoiden apua on helppo pyytää. Tarjoamme mahdollisuuden jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen, jotta saat parhaat eväät urapolullesi.
Hankinta-asiantuntijana vastaat itsenäisesti nimettyjen hankintojen koordinoinnista ja kilpailutuksista, jotka toteutetaan hankintalainsäädännön ja kaupungin hankintaohjeistuksen mukaisesti. Vastuualueeseesi kuuluu kilpailutusprosessien hallinta yhteistyössä kaupungin eri toimialojen asiantuntijoiden kanssa, aina hankinnan suunnittelusta tarjouspyynnön valmisteluun ja päätöksentekoon asti. Neuvot myös hankintoihin ja kaupungin hankintaohjeisiin liittyvissä kysymyksissä. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kerryttää kokemusta erilaisista hankintatoimen kehitystehtävistä.
Tehtävän mukaiset hankinnat painottuvat lasten ja nuorten toimialalle, mutta teet hankintoja myös muille toimialoille. Lasten ja nuorten palveluiden toimiala vastaa Keravan kaupungin kasvatuksen, opetuksen ja nuorisopalveluiden kokonaisuudesta.
Kelpoisuusvaatimuksina ovat soveltuva korkeakoulututkinto sekä hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• motivaatiota kehittyä julkisten hankintojen huippuosaajaksi tai valmiiksi vahvaa osaamista alalta
• vahvoja projektinhallintataitoja sekä itsenäistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta
• erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja kykyä toimia tiiviissä yhteistyössä muiden kanssa
• esiintymistaitoja ja kykyä esittää asiat selkeästi ja johdonmukaisesti
Luemme eduksi kokemuksen:
• julkisen sektorin hankintojen kilpailuttamisesta
• projektien johtamisesta ja kokonaisuuksien hallinnasta
• tehokkaasta aikataulusuunnittelusta ja -hallinnasta, kuten tiukkojen määräaikojen saavuttamisesta tai useiden rinnakkaisten projektien onnistuneesta - koordinoinnista
Odotamme innolla hakemustasi!
Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti. Työaika on 36,25 tuntia viikossa. Tehtävän täyttämisessä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Työskentelemme sekä toimistolla että etänä.
Aloitusajankohdasta voidaan sopia, mutta tavoitteemme on, että uusi henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.
Hakemus ja CV tulee toimittaa sähköisesti Kuntarekry.fi-sivuston kautta 9.12.2024 klo 12.00 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Joel Rönkkö, 29.11. klo 9-10 tai 4.12. klo 12-13, 040 318 2028, joel.ronkko@kerava.fi
Lisätietoja
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/hankinta-asiantuntija-kerava-01-41-24/
- Keravan kaupunki, Kaupunginjohtajan esikunta
- KokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhde
- KERAVA-01-41-24
- KVTES
- 25.11.2024 14:20 - 9.12.2024 12:00
- Hallinto- ja toimistotyöUusimaaKeravaHankintaKunta
Hankintapäällikkö Joel Rönkkö, 29.11. klo 9-10 tai 4.12. klo 12-13, 040 318 2028, joel.ronkko@kerava.fi
Kerava on viihtyisä ja vehreä kaupunki Uudellamaalla. Tavoitteenamme on olla uusien ajatusten kärkikaupunki, jossa arki on onnellista ja sujuvaa. Keravalla työskentelee noin 1400 ammattilaista, jotka tuottavat laadukkaita palveluita erinomaisella palveluasenteella toisten työtä ja osaamista arvostaen. Runsaan 38 000 asukkaan Keravan saavutat helposti niin pääradan junalla kuin autoillenkin. Kaupungin arvot rohkeus, inhimillisyys ja osallisuus näkyvät kaikessa toiminnassamme.
Henkilöstökyselymme mukaan henkilöstömme kokee työnsä merkitykselliseksi, töihin on mukava tulla ja työkavereiden apuun ja tukeen voi luottaa. Esihenkilötyötä mittaava indeksimme on 4,02 (asteikolla 1-5). Olemme mukana Vastuullinen työpaikka -yhteisössä ja sitoudumme sen periaatteisiin.
Sijainti
Kauppakaari 11
04200 Kerava