Ansök senast
Är du intresserad av att arbeta inom kundservice? Vill du lösa olika kundsituationer och skapa en utmärkt kundupplevelse? Vi söker två servicerådgivare.
Vi söker en tidsbunden (12 månader) och en fast servicerådgivare till vårt team. Vi ansvarar för centraliserad kundservice och telefonväxel för Västra Nylands välfärdsområde samt intern rådgivning för våra anställda. Arbetet utförs via flera kanaler, såsom telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Våra arbetsuppgifter omfattar även olika skriftliga uppgifter och stödjande serviceuppgifter, såsom registrering av blanketter och digitalt stöd till invånare. Arbetet kräver ingen yrkesexamen inom social- eller hälsovård.
Arbetsplatsens namn och adress: Västra Nylands välfärdsområdes kundtjänster, servicecenter, Kamrersvägen 2 A, 02770 Esbo
Arbetstid: 36,25 h/vecka, arbetstiden är huvudsakligen måndag-fredag kl. 7.45-16.15.
Anställningar: 1 tidsbunden 12 månader och en fast
Lämplig utbildning för uppgiften: Institutnivå eller annan lämplig utbildning
Krav för uppgiften:
-Goda muntliga och skriftliga kunskaper i finska
-Serviceinriktad och kundorienterad attityd samt förmåga att betjäna olika kunder
-Lösningsorienterad och nyfikenhet att utreda kundspecifika situationer
-Förmåga att behålla en positiv kundserviceinställning och lugn i tidvis brådskande kundservicearbete
De som väljs till tjänsten/anställningen ombeds ibland att lämna ett intyg om narkotikatest i enlighet med Västra Nylands välfärdsområdes drogprogram.
Vi värdesätter:
-Kunskaper i svenska och engelska
-Tidigare erfarenhet av kundservice- och contact center-arbete
-Förmåga att snabbt ta till sig nya saker
-Kompetens för självständigt arbete och arbete i team
-Glad, positiv och motiverad inställning till arbetet
Kom och arbeta i Västra Nylands välfärdstjänsters kundserviceteam, där vi har god sammanhållning och där vår arbetsgemenskaps dialog präglas av respekt för varandra!
Denna arbetsplatsannons har översatts till svenska med hjälp av artificiell intelligens.
Vi är medarbetare för förändring. Vi förnyar modigt det som behöver förbättras och bevarar det som fungerar. Vi satsar på varje anställds välbefinnande och vill erbjuda mångsidiga förmåner för vår personal. Du får 200 € per år att använda enligt dina önskemål för kultur-, välbefinnande-, sport- eller resebiljettförmåner. Dessutom har du möjlighet att utveckla din egen kompetens med hjälp av Eduhouse och Oppiportis omfattande webbutbildningar.
Information om uppgiften ges av Marika Kinnunen, marika.kinnunen@luvn.fi, tel. 040-7199994
browser-warning-description