Tehtäisiinkö yhdessä jotain merkityksellistä?
2M-It on mukana rakentamasta huomisen hyvinvointia ja vahvasti osana hyvinvointialuemuutoksen toteuttamisessa. Tarvitsemme jatkuvasti vahvistuksia Tukipalveluiden yksikköömme. Sovellusasiantuntijana Service Deskissämme pääset työskentelemään merkityksellisten asioiden parissa.
Sevice Desk on yksi toimintamme arvokkaista osa-alueista. Sovellusasiantuntijan päivä rakentuu palvelupyyntöjen ja häiriöiden vastaanottamisesta asiakkailtamme puhelimen sekä muiden yhteydenottokanavien kautta. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat palvelupyyntöjen ja häiriöiden ratkaisu sekä reititys. Sovellusasiantuntijana osallistut pääte- ja oheislaitteiden häiriöiden esiselvitykseen ja ratkaisuun. Suoritat sovellusten asennuksia ja päivityksiä, loppukäyttäjien opastusta sekä neuvontaa. Ylläpidät sekä päivität ohjeita.
Työn voit perehdytyksen jälkeen tehdä etänä, joten haku ei rajoitu toimipisteiden alueisiin. Jos kuitenkin haluat toimia toimistolta käsin, toimipisteitä löytyy ympäri Suomen.
Olemme kiinnostuneita myös opintojen loppuvaiheessa olevista hakijoista. Voit tehdä deskityötä myös opintojen ohella. Tällöin työskentely tapahtuu toimistoltamme.
Odotamme sinulta:
• Asiakaspalvelukokemusta, mahdollisesti jo Service Desk-tyyppisestä tehtävästä
• Perustietoja tietoliikennetekniikoista
• Paineensietokykyä sekä oma-aloitteisuutta
• Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
• Tehtävään soveltuvaa teknistä koulutusta
• Sujuvaa suomen kielen taitoa
Eduksesi tehtävän hoitamisessa on kokemus pääte- ja oheislaitteiden häiriöiden ratkaisemisesta, etähaliintavälineiden käytöstä sekä Active Directory käyttäjä- ja konetilien hallinnasta. Sinulta saattaa löytyä myös SCCM osaamista, sekä kokemusta isojen päätelaite- ja tulostinympäristöjen hallinnasta. Hallitset mahdollisesti myös ruotsin kielen taidon, Windows 10 sekä Microsoft Office 365 ovat jo tuttuja työvälineitä. Sote- ja kuntasektorin toimintaympäristön tuntemus on myös plussaa.
Service Desk on osa tietotekniikkapalveluamme, jossa työviihtyvyys on korkealla tasolla. Deskissä tukenasi on osaava ja mukava tiimi, jossa on hyvä tekemisen meininki positiivisella otteella. Työ alkaa kahden viikon perehdytysjaksolla. Tueksesi saat myös mentorin varmistamaan, että työskentely lähtee hyvin käyntiin ja saat apua tarvittaessa.
Meillä on käytössä joustava työaika sekä etätyömahdollisuus roolien niin salliessa. Moni on siirtynyt Service deskin alun jälkeen talon sisällä haasteellisempiin tehtäviin. Tarjolla on loistavat mahdollisuudet urakehitykseen oman ammattitaidon, kiinnostuksen ja osaamisen kasvun myötä. Näiden lisäksi etuina on ePassi, lounasetu, hyvä työterveyshuolto sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutus.
Käymme hakijoita läpi koko prosessin ajan. Käytämme Kuntarekryä rekrytointiportaalinamme. Ota siis hetki aikaa ja täytä sinne hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi oletko etsimässä osa- vai kokoaikaista tehtävää. Odotamme kuulevamme sinusta mahdollisimman pian!
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/service-desk-avoin-hakemus-574068/
- 2M-IT, Tietotekniikkapalvelut, Tietotekniikkapalvelut
- KokoaikatyöOsa-aikatyöTuntityöMääräaikainenVakinainenTyösuhdeAvoin haku
- 574068
- 2023
- 3.1.2024 15:00 - 31.12.2024 23:59
- Tekninen alaIT / TietohallintoVarsinais-SuomiTurkuYhtiö
Olemme siellä, missä ihmiset asioivat ja missä ihmisten hyvinvointia tuetaan
Me 2M-IT:läiset työskentelemme Suomen suurimmassa julkisomisteisessa sote-ict-yhtiössä ja haluamme rakentaa hyvinvoivaa sekä menestyvää Suomea. Keskeisimmät palvelumme ovat sote-ammattilaisjärjestelmien tuotannon aikaiset palvelut, modernit infrapalvelut, projektitoiminta ja kehittäminen.
Asiantuntijaorganisaatiomme vahvin lenkki ovat ihmiset. Yhteisöllinen ja rento osaamisen ilmapiiri siivittävät meillä vaativaa asiantuntijatyötä tekevät ammattilaisemme kasvamaan entisestään ja löytämään parhaat ratkaisut asiakkaillemme. Yhdessä olemme enemmän ja parempia.
Sijainti
Turku