Etsimme palvelupäällikköä monialaisten palvelujen tiimiimme!
Tehtävämme on työllisyyspalvelujen järjestäminen ja tuottaminen työnhakija-, työnantaja- ja yritysasiakkaillemme. Autamme työnantajaa ja työntekijää kohtaamaan. Edistämme työperäistä maahanmuuttoa sekä tuemme maahanmuuttajien kotoutumista, työllistymistä ja yrittäjyyttä. Keskeinen tavoitteemme on toimia asiakaslähtöisesti ja kehittää toimintaamme jatkuvasti.
Työvoimapalvelujen siirtyessä kuntien vastuulle 1.1.2025, haemme palvelupäällikköä johtamaan vuoden 2025 alusta toimintansa aloittavan Keski-Pohjanmaan työllisyysalueen monialaisten palvelujen toimeenpanoa ja kehittämistä. Palvelupäällikön tehtävä on vakituinen virkasuhde ja tehtävän aloitus on 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Monialaiset palvelut - toiminnon tehtävänä vastata osaavan työvoiman saatavuudesta ehkäisemällä syrjäytymistä ja alentamalla rakennetyöttömyyttä.
Palvelupäällikkö vastaa tuetun työllistämisen palvelujen laadusta ja asiakastyytyväisyydestä, vaikuttavuudesta, tulostavoitteiden saavuttamisesta, toiminnan kehittämisestä, palvelulinjansa henkilöstön kehittämisestä ja työhyvinvoinnista sekä yhteistyöstä muiden palvelulinjojen kanssa. Palvelupäällikkö osallistuu monialaisen yhteispalvelun verkostotyöhön ja yhdessä monialaisen yhteispalvelun johtavan henkilön kanssa suunnittelee työllisyyspalveluiden osalta hyvinvointialueen ja Kansaneläkelaitoksen kanssa toteutettavaa yhteistoimintaa.
Palvelupäällikkö vastaa vastuualueen asiakaspalvelusta ja substanssia koskevasta päätöksenteosta. Palvelupäällikkö vastaa, että vastuualueella toimitaan voimassa olevan lainsäädännön ja säädösten, työllisyysalueen linjausten ja menettelytapaohjeiden mukaisesti. Palvelupäällikkö vastaa yksikkönsä taloudenhoidosta sekä johtaa ja kehittää työllisyysalueen toimintaa yhdessä muun henkilöstön kanssa.
Palvelupäällikkö vastaa yhdessä työllisyysjohtajan kanssa palvelulinjan kehittämisestä sekä ostopalvelujen suunnittelusta (ostopalvelustrategia).
Palvelupäällikkö vastaa yhdessä työllisyysjohtajan kanssa yksikkönsä verkostoyhteistyöstä: kunnat, kuntayhtymät, Kela, säätiöt ja muut palveluntuottajat, yritykset ja muut työnantajat, ELY-keskus, oppilaitokset ja projektit, välityömarkkinoiden toimijat.
Palvelupäällikön tehtävässä menestymiseen vaaditaan:
• työllisyyspalvelualan ja välityömarkkinoiden tuntemusta
• kokemusta toimintayksikön johtamisesta
• kokemusta kunnallishallinnon tai julkishallinnon tehtävistä
• laajojen asiakokonaisuuksien hallintaa
• hyviä tieto- ja viestintäteknisiä taitoja
Tehtävän edellyttämä koulutus on korkeakoulututkinto tai muu soveltuva koulutus.
Työssä tarvittava kielitaito:
• edellytetään kotimaisen kielen erinomaista osaamista sekä toisen kotimaisen kielen osaamista
• englannin kielen osaaminen katsotaan eduksi
Virkaan sovelletaan kunta-alan yleistä virka- ja työehtosopimusta (KVTES).
Virkaan valitun henkilön on esitettävä hyväksytty työterveyshuollon lausunto työhönsopivuudesta ja huumetestin tulos ennen viran vastaanottamista.
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/palvelupaallikko-kok-08-2-24/
- Työllisyyspalvelut
- KokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenVirkasuhde
- KOK-08-2-24
- Palkkaus määräytyy kunta-alan yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaan
- 22.11.2024 18:00 - 6.12.2024 23:59
- Hallinto- ja toimistotyöKeski-PohjanmaaKokkolaTyöllisyyspalvelutKunta
Työllisyysjohtaja Perttu Kellomäki, perttu.kellomaki@kokkola.fi, 040 805 0810
Kokkolan kaupunki ja sen konserniyhtiöt työllistävät yhteensä noin 2400 eri alojen osaajaa. Yhdessä huolehdimme kokkolalaisten sujuvasta arjesta, kehitämme kaupungin palveluja ja vahvistamme Kokkolan elinvoimaa. Arvostamme toisiamme, pidämme lupauksemme ja palvelemme asukkaita mahdollisimman hyvin. Luomme työyhteisöjen yhteistä palvelukulttuuria ja toimimme kunnioittavasti ja vastuullisesti.
Tervetuloa meille!
Sijainti
Kauppatori 5
67100 Kokkola