Etsimme hallintoasiantuntijaa hallintotiimiimme!
Tehtävämme on työllisyyspalvelujen järjestäminen ja tuottaminen työnhakija-, työnantaja- ja yritysasiakkaillemme. Autamme työnantajaa ja työntekijää kohtaamaan. Edistämme työperäistä maahanmuuttoa sekä tuemme maahanmuuttajien kotoutumista, työllistymistä ja yrittäjyyttä. Keskeinen tavoitteemme on toimia asiakaslähtöisesti ja kehittää toimintaamme jatkuvasti.
Työvoimapalvelujen siirtyessä kuntien vastuulle 1.1.2025, haemme hallintoasiantuntijaa vahvistamaan vuoden 2025 alusta toimintansa aloittavan Keski-Pohjanmaan työllisyysalueen hallintotiimiä. Hallintoasiantuntijan tehtävä on vakituinen virkasuhde ja tehtävän aloitus on 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Hallintoasiantuntijan tehtävä on monipuolisesti työllisyyspalveluita tukeva asiantuntijatehtävä. Hallintoasiantuntija tarjoaa asiantuntemusta ja neuvontaa organisaation hallinnollisiin prosesseihin ja toimintatapoihin liittyvissä asioissa. Tehtävän tarkoitus on osaltaan varmistaa sovittujen menettelytapojen ja ohjeiden noudattaminen siten, että Keski-Pohjanmaan työllisyysalueen organisaation hallinnolliset toiminnot ovat sujuvia.
Hallintoasiantuntija tukee työllisyysjohtajaa ja palvelupäälliköitä päätöksenteon valmistelussa lainsäädännön, Kokkolan kaupungin hallintosäännön ja työllisyyslautakunnan toimintasäännön mukaisesti. Työhön kuuluu myös itsenäistä päätösvalmistelua ja julkisia työvoimapalveluita koskevien päätösten tekemistä sekä selvitysten ja lausuntojen laadintaa. Hallintoasiantuntija organisoi ja suunnittelee yhteistoimintaelimien kokouksia sekä valmistelee työllisyysalueen sopimuksia.
Keskeisiä tehtäväkokonaisuuksia ovat:
- laajat hallintopalvelujen tehtävät
- taloushallinnon tukitehtävät; talousarvion valmistelu, talouden seuranta sekä raportointi
- henkilöstöhallinnon tukitehtävät
- henkilöstön hallinnollinen tuki, neuvonta ja opastus
- yhteistyöverkostoihin osallistuminen
- yhteislautakunnan pöytäkirjanpitäjän ja sihteerin tehtävät
Työllisyyspalvelut toimivat sekä kunnallislainsäädännön että työvoimapalvelu-, työttömyysturva- ja muun asiaan kuuluvan lainsäädännön puitteissa. Viran kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, lisäksi hallintoasiantuntijan tulee olla hyvin perehtynyt työllisyyden ja kunnallishallinnon lainsäädäntöön.
Työssä tarvittava kielitaito:
• edellytetään kotimaisen kielen erinomaista osaamista sekä toisen kotimaisen kielen osaamista
• englannin kielen osaaminen katsotaan eduksi.
Virkaan sovelletaan kunta-alan yleistä virka- ja työehtosopimusta (KVTES).
Virkaan valitun henkilön on esitettävä hyväksytty työterveyshuollon lausunto työhönsopivuudesta ja huumetestin tulos ennen viran vastaanottamista.
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/hallintoasiantuntija-kok-08-1-24/
- Työllisyyspalvelut
- KokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenVirkasuhde
- KOK-08-1-24
- Palkkaus määräytyy kunta-alan yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaan
- 22.11.2024 18:00 - 6.12.2024 23:59
- Hallinto- ja toimistotyöKeski-PohjanmaaKokkolaTyöllisyyspalvelutKunta
Työllisyysjohtaja Perttu Kellomäki, perttu.kellomaki@kokkola.fi, puh. 040 805 0810
Kokkolan kaupunki ja sen konserniyhtiöt työllistävät yhteensä noin 2400 eri alojen osaajaa. Yhdessä huolehdimme kokkolalaisten sujuvasta arjesta, kehitämme kaupungin palveluja ja vahvistamme Kokkolan elinvoimaa. Arvostamme toisiamme, pidämme lupauksemme ja palvelemme asukkaita mahdollisimman hyvin. Luomme työyhteisöjen yhteistä palvelukulttuuria ja toimimme kunnioittavasti ja vastuullisesti.
Tervetuloa meille!
Sijainti
Kauppatori 5
67100 Kokkola