Customer Success Manager

Haku päättyy 10.11.2024

Haemme Customer Success Manageria!

Haluatko tuottaa asiakkaille erinomaisia palvelukokemuksia ja omaat kokemusta pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomisesta? Haluatko olla mukana edistämässä menestystä yhdessä asiakkaidemme kanssa? Jos vastasit kyllä, tämä rooli voi olla sinua varten!

Customer Success Managerin roolissa olet avainasemassa varmistaessasi, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn tuotteistamme ja palveluistamme. Olet vastuussa vahvojen asiakassuhteiden rakentamisesta, asiakkaiden tarpeiden kartoittamisesta ja toimit ennakoivasti auttaaksesi heitä saavuttamaan tavoitteensa ohjelmistoratkaisuidemme avulla. Asiakkaidemme kanssa asioimme suomeksi tai ruotsiksi, joten ainakin suomen kielen tulee sinulla olla erittäin hyvin hallussa. Yrityksemme yhteinen viestintä tapahtuu englanniksi.

Itsenäinen työskentely on luonteva osa toimintaamme, ja johtamistapamme suosii vastuullisuutta ja vapautta, joten on tärkeää, että tunnet olosi mukavaksi tällaisessa ympäristössä.

Pääasialliset vastuualueesi:
  • Tehdä jatkuvaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ymmärtääksesi heidän tarpeensa ja varmistaaksesi, että ratkaisumme tukevat heidän toimintaansa.
  • Toimia linkkinä asiakkaiden ja kehitystiimiemme välillä kehittääksemme tuotteitamme asiakaspalautteen perusteella.
  • Olla asiakkaan arjessa ratkaisemassa yhdessä asiakkaan kanssa rekrytoinnin ja perehdyttämisen sekä henkiöstön kehittämiseen liittyviä haasteita
  • Koota palvelutasoraportit lähdejärjestelmistä yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.
  • Kehittää ja ylläpitää dokumentaatiota jatkuviin ohjelmistopalveluihin liittyen.
  • Työskennellä pitkäaikaisten asiakassuhteiden kehittämiseksi ja tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia
  • Kouluttaa ja konsultoida asiakkaitamme ohjelmistojemme käytössä.
Toivomme sinulta:
  • Kokemusta vastaavissa tehtävissä toimimisesta, kuten asiakassuhteiden hallinnasta, projektinhallinnasta tai asiakkuusjohtamisesta, mieluiten SaaS-ympäristössä.
  • Halua työskennellä itsenäisesti ja ennakoivasti, keskittyen tuloksiin ja asiakkaan menestykseen.
  • Kykyä ja halua omaksua nopeasti uusia digitaalisia työkaluja ja järjestelmiä.
  • Kokemusta asiakassuhteiden hallinnasta ja eri ohjelmistotuotteiden kanssa työskentelystä.
  • Kokemusta rekrytointi- tai muista HR-järjestelmistä.
  • Julkisen sektorin HR-prosessien tuntemusta tai kokemusta yhteistyöstä julkisten organisaatioiden kanssa.
  • Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa, sekä suullisesti että kirjallisesti.

Menestyäksesi tässä roolissa

Odotamme, että olet suhteita rakentava ja tietojärjestelmistä kiinnostunut henkilö, jolla on jo kertynyt usempi vuosi työkokemusta asiakaspalvelutyöstä ja toimitusprojektien hallinnasta ohjelmistoihin liittyen. Asiakaskuntamme koostuu julkissektorin organisaatioista, joten on sinulle hyödyksi, jos olet aikaisemmin joko työskennellyt julkisella sektorilla tai toiminut yhteistyössä julkisorganisaation kanssa.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme asiantuntevat ja mukavat työkaverit, nykyaikaisen työympäristön sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen. Voit hyödyntää monia työntekijäetuja, kuten kattava työterveyshuolto, kulttuuri- ja liikuntasetelietu, hyvinvointitunti liikuntaa varten, ulkomaan etätyö sekä itseopiskelu työajalla. Sinulla on aina mahdollisuus osallistua palvelujemme ja toimintamme kehittämiseen taitojesi ja kiinnostuksesi mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä

Kattava perehdytys

Työn aloitusajankohta on joustavasti sovittavissa. Tehtävään sisältyy kuuden kuukauden koeaika, jonka aikana perehdytämme sinut tehtäviisi kattavasti Intro-perehdytysohjelmamme tuella.

Perehdytyksen aikana pääset kattavasti tutustumaan työkavereihin sekä Graden tuotteisiin.

Hakuprosessi

Rekrytointiprosessi sisältää videohaastattelun, osaamisen arviointitehtävän sekä kaksi haastattelukierrosta. Etenemme rekrytoinnissa jo hakuaikana, joten jos tämä tehtävä vaikuttaa kiinnostavalta, kannattaa lähettää hakemus mahdollisimman pian. Haku päättyy 10.11.2024.

Lisätiedot

Tehtävän palkkaus määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi perusteella, todennäköisemmin se tulee sijoittumaan 3600–4000 euron välille.

Haluatko kysyä lisää rekrytoinnista? Voit olla yhteydessä Grade Suomen Customer Success Manageri Elinaan elina.ali-yrkko@grade.com

Grade Suomi työnantajana

Olemme kotimainen julkisen sektorin ohjelmistokumppani, joka tarjoaa moderneja ja toimintavarmoja ohjelmisto- ja asiantuntijapalveluja henkilöstösuunnittelusta työnantajamielikuvan rakentamiseen, tehokkaaseen rekrytointiin sekä perehdytykseen.

Olemme osa Pohjoismaista Grade -yhtiötä ja yksi julkisen sektorin johtavista HR-tech toimijoista Pohjoismaissa. Gradella työntekijöitä on yhteensä yli 200 ja asiakasorganisaatiota yli 1800.

Grade Suomessa yli 50 asiantuntijaamme tuottaa luotettavia, käyttäjäystävällisiä ja tietoturvallisia HR-ohjelmistoratkaisuja ja asiantuntijapalveluita asiakkaidemme tarpeisiin.

Suomessa meillä on toimistot Helsingissä ja Oulussa, mutta työtä voi tehdä myös kotitoimistolta. Etätyö on ollut arjessamme jo pitkään, ja tiimimme jäseniä asuu eri puolilla Suomea.

lue lisää